HTML formatter

Nogen der kender til en HTML formatter, i form af et rent shell script? (eller lign)

Jeg kan ike bruge perl eller noget der er baseret på at visse libs skal være tilstede.

Da det jo lyder noget suspekt er her en kort baggrund for hvorfor:
Jeg har overtaget en server med 700+ html filer, kreeret med et crap tool, som laver linier med flere hundrede ord ;)
Denne manglende struktur gør det ligesom ret svært at lave search'n'rescue ;)

Der intet installeret af hvad man normalt forventer, som fx perl, og masser af problemer, såsom at jeg ikke kan opdatere eller efterinstallere en disse.

Stadset skal flyttes til ny installation, men pga masser af forkert info og dead links et al, er jeg nødt til at foretage en vis indledende houskeeping.

Jeg har skrevet et par tools der kan opdatere det værste i html filerne, men skal altså først have dem smukkeseret i en vis basal struktur.

--
Kind regards,
Mogens V.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]