Re: [TEKNIK] Hard disk problemer

"Jens Bang" <sslug@sslug> writes:

> I må undskylde min håbløse håndtering af danske tegn. Firefox på min
> midlertidige maskine plus den webmail jeg bruger vil ikke rigtig håndtere
> dem ordentligt. :-(

Du er tilgivet, den emacs jeg kører Gnus i (i en screen jeg
forbinder til over SSH) håndterer ikke UTF-8 særlig godt
(nok bare fordi jeg ikke har taget mig tid til at få den sat op
til det), så mine er muligvis også mærkelige.

Ja.

.Henrik

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]