Re: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

On 16/11/11 17:32, Kim Schulz wrote:
On 11/16/2011 05:29 PM, Erik P. Olsen wrote:
On 16/11/11 16:50, Jim Oksvold wrote:

Det er kun SUN Jave som duger,
Firefox må ha SUN JAVA Plugin

Nej, der er ingen forskel.

Det passer nu ikke helt. Der er mange ting som kun virker med sun/oracle java -
netbank typisk inklusiv. IcedTea, OpenJDK og hvad de alle hedder er kun afarter
og dækker sjældent 100% (man skal være glad hvis det tal er 60%).

Jeg har nu aldrig løbet ind i andre problemer end dem, jeg har beskrevet, og de problemer havde jeg også med Sun. Med hensyn til netbank kan jeg kun tale med om Danske Bank og Nordea.

Jeg ved ikke, hvad du mener med afarter. IcedTea og OpenJDK er samme produkt og er kodet som erstatning for Sun for at undgå Suns license,

--
Erik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]