Re: [TEKNIK] Ubuntu 9.04 Jaunty update mirror

On Tue, Nov 8, 2011 at 14:14, Robert Larsen <sslug@sslug> wrote:
> Piv :'(
> An upgrade from 'jaunty' to 'lucid' is not supported with this tool.
>
> Står jeg virkelig overfor en reinstall ?

Du kan evnt prøve det gode gamle cowboy trick, og bare rette i
sources.list så den henter lucid pakker... men resultatet kan blive en
complet reinstall alligevel.

# perl -p -i -e "s/jaunty/lucid/g" /etc/apt/sources.list

# apt-get update

# apt-get dist-upgrade

Som sagt, et meget ugly cowboy trick, men det er noget nær det eneste
jeg kan komme på der ikke er en reinstall.

-Doc
--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]