Re: [TEKNIK] 32 bit vs 64 bit

2012/5/15 Jens Bang <sslug@sslug>:

> Nej, jeg mener faktisk jeg flere gange her på listen har hørt folk tale om
> om 32 bit programmer virker under 64 bit. Men nu får vi se. Regner med at
> installere 64 bit i weekenden. :-)

Under Windows har der vistnok været en masse problemer med manglende drivere
til 64bit.

Til Linux var der lidt problemer i starten med en manglende Adobe
Flash Player til 64bit, men
så kunne man bare bruge 32bit udgaven istedet for. Men det er nogle år siden.

Jeg har aldrig har et eneste problem med 64bit.

/Martin