Udtræk af undertekster (dvdsub) fra mpeg4 fil til SRT fil?

Jeg har en masse DVD film, hvor jeg har rippet dem over på computeren
for at kunne se dem på en laptop uden DVD drev når vi rejser rundt.
Ripningen er udført med Handbrake.

Filerne afspilles fint med VLC, og der er ikke noget problem med at
vælge undertekster til / fra. Underteksterne ligger som en DVDSUB
datastrøm i mpeg4 filen - og ikke som en tilhørende SRT fil.

Nu har jeg købt en ASUS O!Player medieafspiller - men den understøtter
desværre ikke DVDSUB. Jeg kan finde masser af software til at trække
undertekster ud af DVD film direkte fra DVD'en - men ikke nogen til at
trække dem ud fra en eksisterende fil.

Er der nogen der har erfaring med, hvordan dette kan gøres?

Mvh
  JesperKP