Re: [TEKNIK] Ubuntu på en laptop med SSD og alm disk

> Den 09-05-2012 10:39, Jens Bang skrev:
> Hvis dit store pladsbehov er til billeder/film/lyd, kan du jo lade dit
> /home være på SSD, og mounte den store disk i et dir under din konto
> eller under /home/stordisk, hvis andre brugere også skal have adgang til
> den.
> På den måde får du den hurtige adgang til alt andet end lige netop de
> filer, der alligevel ikke kræver så hurtig adgang.

Der er tale om 3 directories under mit eget home dir der sluger det meste
af pladsen. De to af dem kunne, med en hel del 'rode rundt' og 'lave om',
måske godt slåes sammen, men det tredie er, og skal være, separat. Og jeg
er ikek vild med at skulle have dem smidt ned i et 'samledirectory' bare
pga at jeg vil smide dem og ikke resten ud på en alm HD.

-- Jens