Re: [TEKNIK] Ubuntu på en laptop med SSD og alm disk

> nej, det skal du ikke gøre, SSD er fænomenal til tilfældige skrivninger,
> og de har metoder til at undgå problemer, så køb bare en SSD til det hele

Alt jeg har læst på nettet om SSD'er siger at de er langsomme at skrive
til, og at man kun kan skrive til det samme sted på disken nogle tusind
gange, i modsætning til en alm HD der har en meget højere begrænsning der.

> hvilken SSD er det?

Den øverste på denne liste. Og jeg huskede forkert. Det var 512, ikke 514.
:-9

http://www.edbpriser.dk/hardware/ssd-solid-state-drive.aspx?qt=Fql&nf=strmatrix1%3a^64+GB%C2%A468719476736.0000000000%24%C2%A7&s=igeneric2

Vær opmærksom på at jeg udelukkende har kigget på pris, jeg ved intet om
kvaliteten af disken.

-- Jens