Re: [TEKNIK] Ubuntu på en laptop

2012/5/6 Martin Schlander <sslug@sslug>:

> Man kan ikke generalisere Linux-supporten på producenter. Du er nødt til at
> kigge på komponenterne i den enkelte model - mest grafikkort og wifi og evt.
> acpi.

Og endnu værre. Man kan ikke stole på at en Laptop Model X indeholder de
samme komponenter hver gang.
F.x. indeholder Lenovo S10-3 ikke altid det samme wireless chipsæt.

/Martin

--
Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min
mail. Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb

Leve Ligemageriet!
Styrk pøbelvældet!
Bevar misundelsesafgifterne og cafepengene!
Hurra for ældrebyrden!