Re: [TEKNIK] Laptop med intel core i7, on chip grafik og ext Radeon grafik

> Jeg mener helt klart at det er skift til pauseskærm der giver problemt -
> altså når det er 'strømstyring' der gør det

Da klarer jeg ikke å komme videre.

Sjekk etter en BIOS oppdatering for sikkerhts skyld.

Ett søk etter problemet på Internett gir muligvis resultater.

Å boote på den siste Ubuntu 12.04.1 vil kunne gi mere informasjon.

Det kan tenkes at du ender opp med å slå av strømsparing/pauseskjerm
og håper på at
en senere distro løser problemet.

Pauseskjerm til en LCD skjerm  trenger du strengt tatt ikke - Jeg er
litt kjettersk og kaller den skjermsliter :-)

Og en liten ting til - prøv å se etter om harddisken
har synlige Bad-sectors. Det er sjelden det gir slike problemer, men
man kan ikke være helt sikker.

Hvis det er synlige bad-sectors på hardisken så er det vanligvis en
reklasjonsak hvis det er garanti på maskinen.

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]