Re: [TEKNIK] Laptop med intel core i7, on chip grafik og ext Radeon grafik

On 2012-08-24 22:02, Eskild Nielsen wrote:
> Den laptop jeg købte i marts måned har en intel 4 kerne processor med
> on-chip i915 grafikkort.
> Derudover er der et Radeon nkort i maskinen
>
> Jeg kører suse 12.1 64 bit udgave ed KDE desktop og 3-effekter aktiveret
>
> Desværre krasher grafikkortet regelmæssigt og så skal maskinen
> koldstartes+ekstra logud/login for at køre OK igen.
>
> Jeg kan se at begge drivere er aktive, så det må være muligt at skifte
> (ikke seam-less, I know), men jeg kunne godt tænke mig at prøve det
> andet kort.

Jeg har en ældre maskine med den samme type kort - jeg har ikke lige
mulighed for at finde linket, der beskriver hvilke options man kan pille
i, i BIOS og på min maskine kan man ikke pille ved den setting.

Du kan prøve om følgende link kan hjælpe dig....
http://askubuntu.com/questions/136593/how-can-i-fix-broken-i915-drivers-for-intel-gpus

Mvh.
 Kristian Duus Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]