Re: [TEKNIK] Memory usage

Mere interesant r det hvorfor bruger proces så meget mem og hvorfor tillader os det.
En anden ting r man af denne årsag stadig bør køre med dobbelt swap i forhold til mem af interrasse hvad r forholdet på din maskine?

Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

>Nagios?
>

>JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]