Re: [WEB] Hvad er formålet med webstedet?

Jesper Krogh skrev:

> 7. Førstehåndsindtryk.

Hvordan måler man det?

> Der er mange ting på nettet og hvis førstehåndsindtrykket ikke er
> ok, så fortsætter folk videre.

Det er der nok noget om.

> Det vil langtfra være alle der kommer til SSLUG med det formål at
> komme til SSLUG.

Helt enig, men spørgsmål jeg ikke kan måle på er ligegyldige i denne
sammenhæng.

Jeg kan som afslutning spørge folk om de tror de kunne have gennemført
opgaven lettere på et andet websted.  Vil det gøre det ud for en
måling af det du kalder »førstehåndsindtryk«?

Jacob
--
Hvis du kan sige gewürtztraminersorbet, har du ikke fået nok
gewürtztraminersorbet.