Re: [WEB] Hvad er formålet med webstedet?

I sslug.web, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Hvordan måler man det?

På en scala fra 1 til 5, hvad syntes du om XXXX .. så har du et mål.
Hvis du vil have noget mere præcist, så må vi nok til at finde sider ude
i verden som "vi gerne vil sammenligne os med". Det kunne være DKUUG,
AAUUG, ØJLUG, FLUG.. etc.

>  Helt enig, men spørgsmål jeg ikke kan måle på er ligegyldige i denne
>  sammenhæng.
>
>  Jeg kan som afslutning spørge folk om de tror de kunne have gennemført
>  opgaven lettere på et andet websted.  Vil det gøre det ud for en
>  måling af det du kalder »førstehåndsindtryk«?

Det spørgsmål tror jeg er for abstrakt til at vi vil få noget ud af.

Jesper