Re: [WEB] Hvad er formålet med webstedet?

Jesper Krogh skrev:

> På en scala fra 1 til 5, hvad syntes du om XXXX .. så har du et mål.
> Hvis du vil have noget mere præcist, så må vi nok til at finde sider
> ude i verden som "vi gerne vil sammenligne os med". Det kunne være
> DKUUG, AAUUG, ØJLUG, FLUG.. etc.

Hvad nytte er det til at vide hvilken karakter folk giver en enkelt
webside?  Jeg er ligeglad med om 75% af alle forsøgspersonerne ikke
synes om forsiden, hvis det alligevel er der de vil kigge næste gang
de har et lignende problem.  Hvis de vil komme tilbage betyder det at
vi gør det godt nok, og så har jeg andre ting at bruge tid på.

Jacob
--
"if a person can't communicate,
 the very least he can do is to shut up!"