Re: [WEB] Hvad er formålet med webstedet?

On 2005-12-14, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:
>  1) Give folk svar på specifikke tekniske spørgsmål om Linux.

Det gør google bedre - eller også skal nogen foralvor genoplive
linuxbog.dk

>  2) Give folk mulighed for at møde andre linux-interesserede i SSLUG's
>     område.

Jep - eller mere præcist - sslugs mødekalender. Det er nok endda det
aller aller vigtigste for sslug overhovedet.

>  3) Give folk mulighed for at kontakte _foreningen_ SSLUG.

Jep.

>  4) Få linux-nyheder ud til SSLUG's medlemmer.

Det er der andre der gør bedre.

>  5) Få stillingsannoncer ud til SSLUG's medlemmer.

Det er der andre der gør bedre.

>  6) Give folk mulighed for at finde ud af hvad SSLUG's holdning er til
>     it-politiske spørgsmål.

Selvfølgelig skal hvad foreningen gør og mener være let tilgængeligt. Og
det skal være på alle punkter - og ikke kun på it-politik.

> at forsøgspersonerne får en opgave og den seneste udgave af
> SSLUG-folderen som udgangspunkt [1].  Andre er meget velkomne til at

Er den ikke lige så gammel og forældet som jeg husker den - eller har
nogen shinet den op fornylig ?

Men hvad har vi seriøst brug for på hjemmesiden udover:
mødekalender
kontaktinfo
postarkiv
og formalia som vedtægter og lignende pjat.
Og så ser jeg ikke mere som nødvendigt.

/Sune