Re: [WEB] feedback

Keld Jørn Simonsen skrev:

> Jeg synes også at et hovedformål må være rådgivning om hvordan man
> kommer i gang med Linux.

Ja.

> Jeg kunne så også godt tænke mig at der var skriftligt feedback fra
> forsøgspersonerne,

Det tror jeg er at trække for store veksler på deres tid.  Hvis det er
folk der allerede er interesserede i SSLUG går det måske, men jeg har
tænkt mig at udvælge nogle forsøgspersoner der ikke allerede er
interesserede i SSLUG.

Jeg tror du kommer til at nøjes med nedskrevne referater af mundtlige
kommentarer.

Jacob
--
"It is very easy to get ridiculously confused about the
 tenses of time travel, but most things can be resolved