Re: [WEB] Hvad er formålet med webstedet?

> Jeg har tænkt mig at bruge juleferien på at lave lidt brugerafprøvning
> af webstedet.  Helt specifikt er det jeg vil kigge på hvor godt
> forsiden på webstedet fungerer for dem der ikke allerede er medlemmer
> og kender den.

Så vidt jeg kan se, mangler du formålet "Forklar det lige, hvad er
Linux?"

Tager du wikien med i vurderingen? Begynder-begynder FAQen findes der,
mens www.sslug.dk er meget indforstået. - En diskussion der også var
oppe omkring starten af wikien.

--
  Mogens Dybæk Christensen