Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Sun, Dec 31, 2006 at 11:28:57 +0100, Jan Trøjgaard wrote:
> Den virker, som den skal, i alle browsere, dog er der problemer med Opera og
> IE5.5, der begge to, ikke håndtere margin og padding som i andre browsere.
> Men det ødelægger ikke layoutet.
>
> Jeg har lagt den her: http://www.troejgaard.dk/mokup/test.html

Firefox+ html-tidy plugin giver 50 warnings.
om trimming empty <b ..> </b>
Jeg syntes der er mange af disse endda nested inde i hinanden f.eks:

class="b1"></b></b>

Muligvis content der mangler, men var der ikke bedre at
bruge f.eks. <span> ?

--
mvh Frank Damgaard  |