Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Frank Damgaard wrote:

> Firefox+ html-tidy plugin giver 50 warnings.
De er alle relateret til farver, på den ene eller den anden måde. Mest fordi
background: transparent ikke helt er tilladt endnu, men ikke tæller som en
fejl.
En del relatere sig også til at baggrundsfarven, arves.

> om trimming empty <b ..> </b>
> Jeg syntes der er mange af disse endda nested inde i hinanden f.eks:

> class="b1"></b></b>
Der er jo dem der skaber den runde ramme!

> Muligvis content der mangler, men var der ikke bedre at
> bruge f.eks. <span> ?
span er ikke godt her. Eller sådan som jeg har skrevet <b>, kan man genbruge
dem i gennem hele layoutet. det ene sæt med blå baggrund, det andet med
hvid baggrund. Hvis vi går over og bruger span-elementet vil vi skulle
bruge mange flere definitioner, for at gennemfører hele layoutet.

Med venlig hilsen
Jan Trøgjaard