TODO-liste til mokup!

Da der har været en masse god feedback på det seneste mokup, laver jeg lige
en todo-liste, der skal bruges til at skabe overblik.

TODO-layout:
------------
* Definere et indholds-element, med en ny måde at vise overskrifter på.
* Lave et layout til et billed-arkiv.
* Lave en boks (billed/kommentar), der kan indsættes i indholdsrammen.

TODO CSS-hacks:
---------------
* Definere min-width, inkl. css-hack. (hensyn til header/loadtid).
        Hensyn skal være i forhold til både skærmstørrelse og loadtid (intet
        billed).
* Lave små hacks til menulisten, så den ser nøjagtigt ens ud i alle
        browsere(der er problemer med Opera og IE5.5, om end de er meget små).

TODO-andre ting:
----------------
* XHTL-README. skal bruges til at forklare hvorfor/hvordan de forskellige
        elementer bruges.

TODO-Personligt:
----------------
* SVN
De forskellige ting, add, up, submit osv. er ikke noget problem, men jeg
skal lige sætte mig ind i programmeringsdelen. Så jeg fremover kan smide
mokup'et på sslug.dk
<%method menu>
Om SSLUG
</%method>