Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Jan Trøjgaard skrev:

> Der er jo dem der skaber den runde ramme!

kan det ikke gøres på anden vis ?
det virker lidt "misbrug" af <b> til dette, <b> er jo beregnet til fed skrift,
(og lidt synd at jeg ikke få et grøn flueben med html-tidy plugin i firefox
 blot fordi der er 50 warnings )

Jeg har tidligere lavet nogle buer/runde kanter med noget CSS
desværre er det ikke med i CSS 1&2 men først CSS 3:
f.eks:
    border-radius: 4px;  /* CSS3 */
Dette virker i Firefox 2.

I firefox/mozilla kan man i ældre versioner kunne bruge denne:
    -moz-border-radius: 4px;

Så vidt jeg kan teste ikke understøttet i Konqueror.
Ved ikke om det er med i MSIE 7.