Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Frank Damgaard wrote:

> Ellers kunne man lave 2 stk CSS , med en til MSIE og en til de andre,
> dette kan klares med  f.eks. SSI (shtml), PHP, ...
> udfra browser-identifikation-headeren.
Vi har haft snakket om browser identifikation, hvis jeg ikke hukser forkert
var du vist i mod det?
Ingen tvivl om at det ville være det nemmeste, men vi kommer jo også ud for
at nogle af stilarkene ikke kan w3c-godkendes og dermed overskrider vi de
retningslinier vi selv har lagt.

med venlisg hilsen
Jan Trøjgaard