Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Sun, Dec 31, 2006 at 11:28:57AM +0100, Jan Trøjgaard wrote:
> Hej her på sslug.web
>
> Jeg har lavet en opdatering til layoutet.
> CSS er reduceret kraftigt.
> I venstre side har alle bokse fået runde hjørner.
> menulisten er skrevet om, så der nu bruges entitites, i stedet for et lille
> billed (eller slet intet), samtidig er det lykkedes mig at lave en hover
> effekt, der gør at der kommer en anden farve på kanten.

Der er vel også en fremhævelseseffekt i det nuværende design.

> Siden skulle gerne kunne xhtml-valideres og css-valideres.
>
> Den virker, som den skal, i alle browsere, dog er der problemer med Opera og
> IE5.5, der begge to, ikke håndtere margin og padding som i andre browsere.
> Men det ødelægger ikke layoutet.
>
> Jeg har lagt den her: http://www.troejgaard.dk/mokup/test.html
> CSS kan ses her: http://www.troejgaard.dk/mokup/style/main.css
> Der ligger en readme til css:
> http://www.troejgaard.dk/mokup/style/README-CSS.txt

Hmm, der er jo ikke mere på end den nuværende. Hvad er fordelen, så?

Og der mangler en del, hele højresiden.

Hvordan med dansk/svensk/engelsk?

Jeg synes det er fint at nogen arbejder med layout, jeg skal bare forstå
hvad forskellene og fordelene er ved det nye layout.

Hilsen
keld