Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 02:19:42PM +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:
> On Sun, Dec 31, 2006 at 11:28:57AM +0100, Jan Trøjgaard wrote:
>
> Hmm, der er jo ikke mere på end den nuværende. Hvad er fordelen, så?

En ting, jeg gerne vil foreslå, er at der på forsiden er en liste med
seneste debatindlæg, det vil give mere liv på siden og fokusere på det
centrale i SSLUG, nemlig vores emaillister/forum.

Jeg tror titel på indlæg, og antal kommentarer, vil være det bedste, og
så måske en liste med de seneste 20 emner.

En sådan nyskabelse vil definitivt få mig til at være for et nyt layout.

Hilsen
keld