Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Keld Jørn Simonsen wrote:

> så synes jeg vi lige så godt kan droppe det.
Det må du indstille til betyrelsen.

> SSLUG er en svensk forening.
Sproget er css2 og xhtlm1.0, det snakker svenske browsere også.

> Jammen jeg har set på det, og jeg synes ikke det er en væsentlig
> forbedring. Endnu.
Nu sagde su selv endnu, det er jo et arbejde er er undner udførelse. hvis du
ikke er tilfreds med det kan du jo bare bede bestyrelsen, om at stoppe
arbejdet, så lægger jeg det gerne fra mig.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard