Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 03:53:06PM +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> Det må du indstille til betyrelsen.

Jeg er med i web_admin gruppen, som er dem der har ansvaret for sslugs
sider, herunder layout.

> Sproget er css2 og xhtlm1.0, det snakker svenske browsere også.

Joda, hvorfor siger du så at der ikke kommer dansk/svensk/engelsk?

Lokalisering er vigtigt for foreningen SSLUG - nogen af vores største
projekter er fordanskning/forsvenskning. Vores hjemmeside skal i det
mindste være på foreningens to sprog.

> Nu sagde su selv endnu, det er jo et arbejde er er undner udførelse. hvis du
> ikke er tilfreds med det kan du jo bare bede bestyrelsen, om at stoppe
> arbejdet, så lægger jeg det gerne fra mig.

Er det en opgave du har fået af bestyrelsen?

Det er altså web_admins opgave, SVJV.

Men ellers synes jeg da det er godt at der arbejdes med problematikken.
Arbejdet skal bare have en vis lødighed. Jeg synes ikke det er nok at
siden er lidt kønnere, hvis den mangler en masse faciliteter.

Og det er da klart at det du har lavet kun er et udkast. Som kan
forbedres. Det er derfor jeg kommer med idéer til forbedringer.

Hilsen
keld