sslug web [Problem Solved]

Jeg hopper fra med at gøre et forsøg på at opdatere layoutet på sslugs
hjemmeside.

Årsagen er at Kjell, lige har turet frem over for mig, hvordan tingene skal
være og hvem der bestemmer i foreningen.

Jeg er at den opfattelse at det arbejde jeg har forsøgt at gøre er i fuld
overensstemmelse, med både bestyrelse og foreningens medlemmer, som helhed.

Som Kjell har haft ridset tingene op for mig er han også en faktor jeg skal
tage højde for. Hvilket jeg ikke ønsker, da han jo må være en del af
foreningens medlemmer, på lige fod med alle andre. Jeg så ham jo ikke blive
valgt til bestyrelsen i december.

Jeg beklager at jeg ikke kan fuldføre mit arbejde med at opdatere sslugs
luyout.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard