Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

On Tue, 2 Jan 2007 16:03:18 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg er med i web_admin gruppen, som er dem der har ansvaret for sslugs
> sider, herunder layout.

[snip]
> Er det en opgave du har fået af bestyrelsen?
>
> Det er altså web_admins opgave, SVJV.

sidst jeg tjekkede var www_admin gruppen "nedlagt" til fordel for
folkene på web listen (ingen relevant aktivitet vs. aktive folk).
Dermed ikke sagt at www_admin gruppen er død, der er bare flere der har
fået noget der får lov at komme med input.
Som inaktivt www_admin medlem byder jeg selv dette arbejde velkomment,
selv om jeg personligt var gået efter et lidt mere moderne look. En
omskrivning til css/xhtml er dog et godt skridt på vejen og vi mangler
så bare at få rystet de sidste oldnordiske teknologier (f.eks. SSI) ud
af sslug siden så vi også får en moderne backend at arbejde med.
Men som med al andet så tager den slags lang tid og det er bare rart at
nogen gider arbejde med det.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk