Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

I sslug.web, skrev Keld Jørn Simonsen:

>  Jeg er med i web_admin gruppen, som er dem der har ansvaret for sslugs
>  sider, herunder layout.

Jeg er også med i www_admin gruppen.. jeg syntes ikke du har diskuteret
det internt i gruppen før du kommer med en sådan udtalelse. Hvis ikke
dit arbejde i

>  Er det en opgave du har fået af bestyrelsen?

sslug-web blev oprettet for at lave et nyt forslag til SSLUG's webside..
med eller uden den eksisterende www_admin-gruppes indblanding. Hvis du
vil have noget at sige, så kan du deltage på lige fod med alle andre.
Hvis du vil vise at den eksisterende www_admin-gruppe kan klare at forny
sslug's webside, så syntes jeg aktivitetsniveauet i www_admin-gruppen
burde have været noget højrer.

>  Det er altså web_admins opgave, SVJV.

Så syntes jeg du skulle deltage mere aktivt i at løse opgaven i stedet
for at skyde på de personer der rent faktisk forsøger på det.

Jesper