Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 05:26:18PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Jeg er også med i www_admin gruppen.. jeg syntes ikke du har diskuteret
> det internt i gruppen før du kommer med en sådan udtalelse. Hvis ikke
> dit arbejde i

www-admin gruppen har ikke nogen liste hvor vi kan diskutere internt i
gruppen. Jeg synes dette er noget rod, og har også omtalt dette problem.

Men jeg citerer lige fra http://www.sslug.dk/www_admin/www_admin.php

"Gruppen www_admin har til opgave at vedligeholde og udvikle SSLUG's
websider."

Når jeg så skriver:

Er det så ikke noget der følger helt logisk af beskrivelsen af
www-admin? Jeg forstår ikke at jeg skulle have spurgt andre på www-admin
før jeg skrev ovennævnte. Lad os ikke bebrejde hinanden for noget der
ikke bør bebrejdes.

> sslug-web blev oprettet for at lave et nyt forslag til SSLUG's webside..
> med eller uden den eksisterende www_admin-gruppes indblanding. Hvis du
> vil have noget at sige, så kan du deltage på lige fod med alle andre.
> Hvis du vil vise at den eksisterende www_admin-gruppe kan klare at forny
> sslug's webside, så syntes jeg aktivitetsniveauet i www_admin-gruppen
> burde have været noget højrer.

Joh, du har ret i at der ikke har været meget skub i www_admin på det
seneste. Og at web-listen er til for at diskutere et nyt site.
Men Jan indikerede at han havde fået en særlig opgave af bestyrelsen, og
det synes jeg så er mærkeligt at bestyrelsen ikke har meldt ud over for
www_admin at de har lavet en aftale med en enkeltperson, om kernen i
www_admin's arbejde. Hvis bestyrelsen altså har gjort det. Og det vil
jeg altså gerne stadig have at vide: har bestyrelsen lavet en aftale med
Jan om at lave et nyt layout? Uden at orientere dem som er ansvarlige
for det?

En anden måde at gøre det på var selvfølgelig at lade Jan være med i
www_admin

En tredje måde er selvfølgelig bare at nedlægge www-admin, og så lade
det være op til medlemmerne generelt.

> Så syntes jeg du skulle deltage mere aktivt i at løse opgaven i stedet
> for at skyde på de personer der rent faktisk forsøger på det.

tjoe, jeg synes da jeg deltager aktivt, når jeg skriver her på listen.
Det er da mere aktivt, end "ser fint ud". jeg mener det er konstruktiv
kritik og idéer, som jeg er kommet med. Det lyder bare som Jan løber væk
bare der kommer lidt kritik.

Desuden er jeg ved at hive nogen aftaler om flere nyheder til SSLUG ind,
det kræver nok noget RSS. Og jeg tror det er vejen frem, noget mere
indhold, og nyheder hver dag. Jeg tror ikke at et kønnere design vil
lokke flere til vores sider, især ikke hvis det betyder at der bliver
mindre indhold på siden, eller vi mister funktionalitet.

Men ellers synes jeg da det er godt at nogen vil lave noget på vores
sider.

Hilsen
keld