Re: [WEB] sslug web [Problem Solved]

Jan Trøjgaard wrote:
Jeg hopper fra med at gøre et forsøg på at opdatere layoutet på sslugs
hjemmeside.

Det synes jeg er ærgerligt.

Årsagen er at Kjell, lige har turet frem over for mig, hvordan tingene skal
være og hvem der bestemmer i foreningen.

Jeg er at den opfattelse at det arbejde jeg har forsøgt at gøre er i fuld
overensstemmelse, med både bestyrelse og foreningens medlemmer, som helhed.

Bestyrelsen, og dermed også dig, har jo netop talt om at gøre noget, da tidligere tidligere forsøg er løbet noget ud i sandet. Så at du gør noget synes jeg er yderst prisværdigt.

Som Kjell har haft ridset tingene op for mig er han også en faktor jeg skal
tage højde for.

Ikke ret meget mere and alle mulige andre.

Hvilket jeg ikke ønsker, da han jo må være en del af
foreningens medlemmer, på lige fod med alle andre. Jeg så ham jo ikke blive
valgt til bestyrelsen i december.

Præcis. Og derfor skal du tage Kelds udmeldinger med et vognlæs salt. Det kan være svært, men prøv, please.

Jeg beklager at jeg ikke kan fuldføre mit arbejde med at opdatere sslugs
luyout.

Skal vi ikke lige klappe hesten, og sørge for at du får nogle arbejdsbetingelser der er rimelige?

/kristian