Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

I sslug.web, skrev Keld Jørn Simonsen:

>  www-admin gruppen har ikke nogen liste hvor vi kan diskutere internt i
>  gruppen. Jeg synes dette er noget rod, og har også omtalt dette problem.

Øhm.. så sent som idag har vi da diskuteret din brug af analog på
www_admin listen. Så det er direkte usandt.

>  Men jeg citerer lige fra http://www.sslug.dk/www_admin/www_admin.php
>
>  "Gruppen www_admin har til opgave at vedligeholde og udvikle SSLUG's
>  websider."

Og det syntes du er det der sker?

>  Joh, du har ret i at der ikke har været meget skub i www_admin på det
>  seneste. Og at web-listen er til for at diskutere et nyt site.

Herligt..  så lad være med at forhindre/forstyrre folk er forsøger på at
gøre det.

>  Men Jan indikerede at han havde fået en særlig opgave af bestyrelsen, og
>  det synes jeg så er mærkeligt at bestyrelsen ikke har meldt ud over for
>  www_admin at de har lavet en aftale med en enkeltperson, om kernen i
>  www_admin's arbejde. Hvis bestyrelsen altså har gjort det. Og det vil
>  jeg altså gerne stadig have at vide: har bestyrelsen lavet en aftale med
>  Jan om at lave et nyt layout? Uden at orientere dem som er ansvarlige
>  for det?

Nej, bestyrelsen har igangsat arbejde om SSLUG's nye web.. og ja. Det
foregår i samarbejde med andre på sslug-web-listen. Hvis du ikke har
lyst til at deltage i det arbejde Jan så gør på baggrund af feedback, så
lad endeligt være.

>  En anden måde at gøre det på var selvfølgelig at lade Jan være med i
>  www_admin

Hvorfor? Hvilket formål skulle det tjene?

>  Desuden er jeg ved at hive nogen aftaler om flere nyheder til SSLUG ind,
>  det kræver nok noget RSS. Og jeg tror det er vejen frem, noget mere
>  indhold, og nyheder hver dag. Jeg tror ikke at et kønnere design vil
>  lokke flere til vores sider, især ikke hvis det betyder at der bliver
>  mindre indhold på siden, eller vi mister funktionalitet.

Så skriv da dine forslag.. din helt konkrete ordlyd var "at han skulle
droppe arbejdet" og det er absolut ikke det jeg kalder konstruktivt.

>  Men ellers synes jeg da det er godt at nogen vil lave noget på vores
>  sider.

Det fremgik heller ikke specielt tydeligt af dine kommentarer.

Jesper