Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 07:35:20PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Øhm.. så sent som idag har vi da diskuteret din brug af analog på
> www_admin listen. Så det er direkte usandt.

Det er jeg glad for at få at vide. Dvs www_admin email-listen lukkes
ikke? Jeg synes også at den vel bare kunne køre som en lukket liste. Er
det den aktuelle status?

> Og det syntes du er det der sker?

Ikke så meget som det var ønsket. Det véd du da også jeg mener. Du og
jeg talte i telefon så sent som i sidste uge netop om dette problem og
hvordan vi kan komme videre. Der nævnte du intet om et samarbejde med
Jan. Anyway, nu har vi fået afklaret at bestyrelsen har en aftale med
Jan.

> Herligt..  så lad være med at forhindre/forstyrre folk er forsøger på at
> gøre det.

jeg kommer bare med mine kommentarer. Og det ser ud til at jeg er den
eneste indtil videre der har kommet med nogen kommentarer med lidt
indhold i. Så hvis du gerne vil af med mig, tjae... Så kan du da bare
beholde de andre rygklappere. Og se hvilket produkt der kommer ud af
det. Jeg er interesseret, derfor skriver jeg mine kommentarer.

> Nej, bestyrelsen har igangsat arbejde om SSLUG's nye web.. og ja. Det
> foregår i samarbejde med andre på sslug-web-listen. Hvis du ikke har
> lyst til at deltage i det arbejde Jan så gør på baggrund af feedback, så
> lad endeligt være.

Hmm... lidt selvimodsigende:-) Det feedback, med indhold, som er kommet,
er udelukkende kommet fra mig:-)

> Hvorfor? Hvilket formål skulle det tjene?

Jammen hvis han nu gerne ville være med til at udvikle sslugs web-sider
og sårn?

> Så skriv da dine forslag.. din helt konkrete ordlyd var "at han skulle
> droppe arbejdet" og det er absolut ikke det jeg kalder konstruktivt.

Der stod også "Hvis..."

> Det fremgik heller ikke specielt tydeligt af dine kommentarer.

Derfor måtte jeg vel også præcisere det...

Hilsen
keld