Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

I sslug.web, skrev Keld Jørn Simonsen:

>  Det er jeg glad for at få at vide. Dvs www_admin email-listen lukkes
>  ikke? Jeg synes også at den vel bare kunne køre som en lukket liste. Er
>  det den aktuelle status?

Det var absolut også inde i overvejelserne for at reducere load'et på
www.sslug.dk maskine. Dette blev så løst ad anden vej og hovedargumentet
forsvandt derfor.

>  Ikke så meget som det var ønsket. Det véd du da også jeg mener. Du og
>  jeg talte i telefon så sent som i sidste uge netop om dette problem og
>  hvordan vi kan komme videre. Der nævnte du intet om et samarbejde med
>  Jan. Anyway, nu har vi fået afklaret at bestyrelsen har en aftale med
>  Jan.

Ja.. også derfor har jeg svært ved at forstå at du skyder så hårdt på
nogle der "rent faktisk gør noget".

>  jeg kommer bare med mine kommentarer. Og det ser ud til at jeg er den
>  eneste indtil videre der har kommet med nogen kommentarer med lidt
>  indhold i. Så hvis du gerne vil af med mig, tjae... Så kan du da bare
>  beholde de andre rygklappere. Og se hvilket produkt der kommer ud af
>  det. Jeg er interesseret, derfor skriver jeg mine kommentarer.

"lad være" er ikke konstruktiv kritik.

>  Derfor måtte jeg vel også præcisere det...

Rart at se at du trækker i land. :-)

Jesper