Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Keld Jørn Simonsen wrote:
> næhnej, men jeg er bare forbavset. Også fordi jeg talte så sent som i
> sidste uge med Jesper om web, og han sagde ikke noget om jeres planer.
> Men www_admin er vel ikke gud og hvermand. Det er dem der på papiret
> officielt er ansvarlige for opgaven. Så når bestyrelsen går uden om
> www_admin er det da ikke mærkeligt at det giver nogen sure opsød hos
> nogen af de mere krakilske. Jeg forstår da godt at bestyrelsen mener at
> der sker for lidt. Men hvis bestyrelsen gik ud med at de nu havde
> talt med Jan om at lave nyt design, ja, så kunne denne krakilske person
> [...]

Halløj Keld.

sslug-web blev oprettet for laaaangg tid siden. Jan har arbejdet på
dette igennem længere tid.. første udkast var tibage sidste år..

http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=156&group=sslug.web#156

Juni måned.

Dette arbejde er altså ikke nyt og hvis det kommer bag på dig, så er det
fordi du ikke har fulgt specielt godt med.

Jesper

--
Jesper Krogh, sslug@sslug