Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 10:14:54PM +0100, Jesper Krogh wrote:

> Halløj Keld.
>
> sslug-web blev oprettet for laaaangg tid siden. Jan har arbejdet på
> dette igennem længere tid.. første udkast var tibage sidste år..
>
> http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=156&group=sslug.web#156
>
> Juni måned.
>
> Dette arbejde er altså ikke nyt og hvis det kommer bag på dig, så er det
> fordi du ikke har fulgt specielt godt med.

Tjoe, Jesper. Du kan jo også se i arkivet, at jeg er en af de flittigere
bidragsydere her på listen, og at min idé med at få debattråde på
forsiden ikke er ny. Og hvis du ikke kan huske dette, så er det nok
fordi du ikke har fulgt specielt godt med. :-)

Hilsen
keld