Re: [WEB] Opdatering til layout!

On Tue, Jan 02, 2007 at 23:17:29 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:
> Det fungerer jo nu. Hvis det ikke fungerer i det nye design, så synes jeg
> ikke vi skal bruge noget nyt design.
>
> det er vel dem der laver det nye design der skal implementere de ting,
> som der skal være med.

næh, Jan's html-mockup er forslag til nyt layout på forsiden.

Vi har før ændret layout uden at ændre det bagvedliggende.
og jeg havde da tænkt at hjælpe til med at få det implementeret :)

Vi skal blot først have fundet ud af om det skal være i det nuværende
SSI eller i noget kommende PHP/CMS, eller måske en kombination.
(det nuværende SSI har meget få sikkerhedshuller, hvis overhovedet nogen?)

--
mvh Frank Damgaard  |