Re: [WEB] Opdatering til layout! Og godt Nytår!

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Tjoe, Jesper. Du kan jo også se i arkivet, at jeg er en af de flittigere
> bidragsydere her på listen, og at min idé med at få debattråde på
> forsiden ikke er ny. Og hvis du ikke kan huske dette, så er det nok
> fordi du ikke har fulgt specielt godt med. :-)

Og du har ikke gjort en skid ved din idé. Jan gør noget ved hans! Det er
med SSLUG's websider som med så meget andet. Dem der gør noget har bare
mere at skulle have sagt!

Derudover ville det have været mere relevant hvis du havde prøvet at
forklare hvorfor du virkede til at være fuldstændig uvidende om Jans
arbejde når du (som du selv påpeger) *har* fulgt med på listen, i stedet
for at angribe Jesper!

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!