Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 10:53:27PM +0100, Anders Ossowicki wrote:

> "Bestyrelsen" har ikke "talt med Jan". Jan har, for lang tid siden, og som
> nuværende medlem af bestyrelsen, tilbudt at arbejde på et mockup til SSLUGs
> hjemmeside.

Ja, jeg kan se i postarkivet at det har været omtalt sidste forår.
Jeg tror jeg har været smidt af listen dengang.

> Øhm... hvor? Du har nævnt det ja. Men for at forslaget kan diskuteres, ville
> det være rart med en separat tråd, da det for det første ikke har noget med
> Jans designmockup at gøre. For det andet ligner dit forslag lige nu noget
> vapourware, med massevis af uoplyste faktorer.

Jeg har lavet ny tråd.

Ja, det er vaporware, det er en idé.

> Du foreslår at SSLUG bringer nyheder fra et rss-feed på hjemmesiden. Vær,
> for det første, opmærksom på at det giver indehaverne at dette rss-feed
> mulighed for at skrive hvad de lyster på SSLUGs forside. Det gælder også,
> at hvis deres backend bliver kompromitteret, har andre samme mulighed.
> Derfor er det svært at diskutere et forslag, med et potentielt
> sikkerhedshul, uden at vide hvad det er man siger ja eller nej til. Ergo
> mener jeg i hvert fald ikke at have set noget konkret forslag endnu.

Nej, det er bare noget der er under opsejling. Og jeg skev da også at
det skulle forberedes til det. Dvs bare hejsning af et flag at vi skulle
tænke det ind i design af forsiden.

Det kan ennda være at det bliver endnu bedre end jeg lige har
forestillet mig. Det er stadig kun på forhandlingsstadiet, men meget
lovende IMHO.

Ja, det er en forudsætning.

Hilsen
keld