Re: [WEB] Opdatering til layout!

On Tue, Jan 02, 2007 at 23:19:31 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Ja, det kan være jeg har misforstået det. Men det er stadig ikke klart
> for mig hvodan det skal laves. Jeg beder bare om at nogen der har
> forstand på det, forklarer det.

Som vi har gjort før , så er der nu nogen der laver
et nyt HTML layout.
Når vi syntes det er ok kan det f.eks. implementeres
i det SSI kode/shtml og includes vi har i nuværende forside.
Muligvis er det mig der kommer til at lave dette, men
først på en test-side (f.eks. www2.sslug.dk )

PS. SSI er ligesom PHP, bare et meget simpelt scriptsprog
med meget begrænsede muligheder. Det er beskrevet på en
side i apache-docs  http://httpd.apache.org/docs/2.0/howto/ssi.html
f.eks.:

    ...snip...
   <!--#include virtual="includes/head.incl" -->
   <b><!--#echo var="menu5" --></b>
    ...snip...

hvor menu5 i en tidligere include fil har fået passende værdi
i forhold til det sprog der anvendes.

Se også http://www.sslug.dk/www_admin/apachesprog.shtml

--
mvh Frank Damgaard  |