Re: [WEB] Opdatering til la yout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 11:29:56PM +0100, Henrik Christian Grove wrote:

> Og du har ikke gjort en skid ved din idé. Jan gør noget ved hans! Det er
> med SSLUG's websider som med så meget andet. Dem der gør noget har bare
> mere at skulle have sagt!

jeg har altså kigget lidt på problematikken. men det er altså svært at
komme i lag med postlisterne, og jeg véd ikke lige hvordan jeg skulle
lave det med trådoversigten på forsiden. Og jeg er ved at få en person
ind som kan lave nyheder (hvis det ønskes).

> Derudover ville det have været mere relevant hvis du havde prøvet at
> forklare hvorfor du virkede til at være fuldstændig uvidende om Jans
> arbejde når du (som du selv påpeger) *har* fulgt med på listen, i stedet
> for at angribe Jesper!

Det var Jesper der begyndte.  Jeg har skrevet tidligere at jeg nok har
været taget af listen. Jeg har skrevet en del på listen dec 2005.

jeg synes vi skal lade være med at lave personangreb, som flere altså
gør. Altså bebrejde folk. Det er ofte ubegrundet, og ikke konstruktivt.
Det var bare det jeg lige ville sige.

Hilsen
keld