postarkiv på forsiden Was : Opdatering til layout! Og godt Nytår!

On Tue, Jan 02, 2007 at 23:44:00 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> jeg har altså kigget lidt på problematikken. men det er altså svært at
> komme i lag med postlisterne, og jeg véd ikke lige hvordan jeg skulle
> lave det med trådoversigten på forsiden. Og jeg er ved at få en person
> ind som kan lave nyheder (hvis det ønskes).

Der skal laves lidt scripts via noget cronjob som ser efter de
nyeste emner indenfor visse sslug-lister i arkivet.
lidt bash-awk-perl burde kunne lave lidt i stil med
de andre dele af forsiden (netop-nu, kalender, ....)
(eller http://www.sslug.dk/presse/ som også laves via scripts )

Burde være overkommeligt da msgNNNNNN.html filerne
har bla. linier som

<!--X-Body-of-Message-->
<pre>On Tue, Jan 02, 2007 at 11:29:56PM +0100 .....

Nok kun Subject-linien der i praksis kan smides på forsiden.

Jeg havde bare selv nedprioriteret dette projekt , hvis det endte
med at vi alligevel skifter til noget CMS kombination,
hvor dette måske skal kodes i noget helt andet.

--
mvh Frank Damgaard  |