Re: [WEB] Opdatering til layout!

On Wed, Jan 03, 2007 at 05:58:18 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Det kunne også være at vi skulle benytte lejligheden til at slippe af
> med SSI, jeg har endnu tilgode at se ting der ikke kunne laves i PHP og
> mænden af mennesker der forstår PHP er immervæk, nær uendeligt meget
> større end dem der kan SSI.

det skrev jeg også i et andet indlæg.

Kan man forstå PHP og HTML så kan man også hurtigt lære
SSI, det er så simpelt, da der er meget få kommandoer.
Det er mest for at sætte nogle variable , kunne "echo" på dem,
og include, samt lidt if/else struktur.
Til gengæld er der vist få sikkerhedsproblemer med SSI :)

Vi har pt. både SSI og PHP udgaver af includefilerne
der laver vores top og bund på de andre sider.
Det drejer sig kun om hvor meget arbejde der skal gøres
for at flytte til noget andet.

Som det er nu kan mange sider hurtigt ændres til nyt layout
ved at ændre nogle centrale top og bund include filer
til hhv. html og php.

--
mvh Frank Damgaard  |