Re: [WEB] Mine 0.02 dinarer

On Fri, Jan 05, 2007 at 15:04:14 +0100, Martin Schlander wrote:

> Ja, jeg tænkte bare at opgaven ville være mere overskuelig med et
> svn-checkout, hvor man har overblik over samtlige eksisterende dokumenter
> på siden.. men du har da ret i at man godt kunne gå i gang alligevel, det
> tror jeg, jeg vil gøre.

Jeg tror ikke svn giver bedre oversigt.

Man bliver nok også nødt til at gruppere lidt efter emner
og måske først lave nogle "grupper".

F.eks. (mangelfuld liste);

Forening:
---------
postarkiv
vejlendninger vedr. tilmelding, news/mail lister osv.
  (muligvis noget skal være auto-genereret i php el lign)
andre vejleninger om brug af SSLUG

vedtægter (bør måske holdes i html, ikke wiki ?, da de
  normalt ikke rettes undtagen ved besluttede vedtægtsændringer)

årsmøder (generalforsamling) inkl referat. (*1)

hyggemoeder

Adict-kalender (i php , Ada mv.)

foredragsreferater

billedarkivet

Andet:
------

artikler (forældede?, måske flyttes til "historisk"?)

sidstenyt, de gamle ligger i en hele_historien (historisk)
men der bør laves noget bedre.
Måske en RSS-udgave der kan vises på forsiden, hvor f.eks.
sslug-announce subjects også medtages (dvs. der skal laves
noget script der kan pille subject ud fra postarkivet),

... og jeg har sikkert glemt nogle emner i ovenstående

(*1) visse væsentlige "dokumenter" bør måske ikke flyttes/ændres
men beholdes i original udgave, så vi ikke introducere ændringer
og fejl i  teksten i forhold til det originale sider.

--
mvh Frank Damgaard  |