Re: [WEB] Mine 0.02 dinarer

Frank Damgaard wrote:
> Jeg tror ikke svn giver bedre oversigt.
>
> Man bliver nok også nødt til at gruppere lidt efter emner
> og måske først lave nogle "grupper".

Jeg har tænkt på noget af det samme. Dokument for dokument at kategorisere
dem, f.eks. i nogle af følgende grupper.

* Slettes:
Ting der er irrelevante, eller så håbløst forældede at opdatering er et
urimeligt stort arbejde.

* Ting der flyttes til wiki:
Herunder forestiller jeg mig alt hvad der lugter af howtos og dokumentation,
som ikke falder i ovenstående kategori.

Men også andre ting af almen interesse som behøver hyppig opdatering og ikke
er "politisk" følsomme (vedtægterne ville det måske nok være uheldigt at
have på wiki'en f.eks.).

* Sider der skal forblive på web, men behøver opdatering
De ting der er centrale for foreningen.

Herunder tænker jeg på evt. at lave en ny side jeg synes vi skal have noget
omkring lokalgrupperne på forsiden. Vi har ganske vist pt. link til
sandkassen og vi har selvf. kalenderen, men de er blandt vores vigtigste
aktiviteter og største aktiver - og fortjener en plads i hovedmenuen.

* Sider der skal forblive på web men flyttes/omorganiseres.

Måske flere kategorier hvis jeg støder på dokumenter der falder udenfor
ovenstående..

www_admin kan godt forvente at modtage en del post fra mig i den kommende
tid. Jeg synes dog ikke jeg vil være en del af www_admin, da jeg er kun
lige kan html til husbehov, men opdatere tekst og komme med forslag til
sletning eller flytning af dokumenter kan jeg lige klare.