Re: [WEB] Mine 0.02 dinarer

I sslug.web, skrev Martin Schlander:

>  Jeg har tænkt på noget af det samme. Dokument for dokument at kategorisere
>  dem, f.eks. i nogle af følgende grupper.

Absolut..

>  * Slettes:
>  Ting der er irrelevante, eller så håbløst forældede at opdatering er et
>  urimeligt stort arbejde.

Men hvorfor ikke gøre det direkte i subversion når det er oppe.

>  * Ting der flyttes til wiki:
>  Herunder forestiller jeg mig alt hvad der lugter af howtos og dokumentation,
>  som ikke falder i ovenstående kategori.
>
>  Men også andre ting af almen interesse som behøver hyppig opdatering og ikke
>  er "politisk" følsomme (vedtægterne ville det måske nok være uheldigt at
>  have på wiki'en f.eks.).

Jeg syntes kun vi skal bruge wiki'en der hvor den absolut er egnet.
Øvelsen omkring webstedet går ud på at vi skal kunne rette nemmere på
webstedet så nøjes med at flytte ting af meget midlertidig karakter ud
på wikien.

Gør det hellere direkte.

Jesper