Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 17:13:33 +0100, Jan Trøjgaard wrote:
> Jeg har opdateret layoutet, en lille smule.
> http://www.troejgaard.dk/mokup/test.html

ser flot ud,
håber ikke der er planlagt så lange tekster på forsiden ;-)

Der skal vel være plads til kalenderlisten, samt et felt til
egne korte nyheder kombineret med sslug-announce overskifter.
Jeg antager det sker i midter/venstreområdet.
Men måske blot en overskift hhv. Kalender og SidsteNyt/announce ?
med indhold indeni kasserne ?
Dvs. en kasse til kalender og en til sidstenyt?

PS.
Det irriterer mig blot at jeg ikke får en "grøn flueben"
med html-tidy :(
Måske tidy skal hackes så den ikke viser warnings
på tomme <b></b>

--
mvh Frank Damgaard  |