Re: [WEB] opdatering til layout

Frank Damgaard wrote:

> ser flot ud,
tak!

> håber ikke der er planlagt så lange tekster på forsiden ;-)
Det er der vist ikke så vidt jeg ved, jeg hentede dem bare på:
http://www.lipsum.com/ for at se hvordan det ville se ud hvis der er meget
tekst.

> Der skal vel være plads til kalenderlisten, samt et felt til
> egne korte nyheder kombineret med sslug-announce overskifter.
> Jeg antager det sker i midter/venstreområdet.
> Men måske blot en overskift hhv. Kalender og SidsteNyt/announce ?
> med indhold indeni kasserne ?
> Dvs. en kasse til kalender og en til sidstenyt?
Yeps, nu har vi i hvert tilfælde grund-designet. Efter hånden som det kommer
på SVN, skal jeg selvfølgelig ha' lavet alle de her ting du nævner ;-)

> PS.
> Det irriterer mig blot at jeg ikke får en "grøn flueben"
> med html-tidy :(
Ditto, men med kun warnings, skulle den være CSS-godkendt. problemstillingen
er også at der bliver kørt hacks, det er det der genere warnings.

> Måske tidy skal hackes så den ikke viser warnings
> på tomme <b></b>
Der er så vidt jeg ved ikke nogen fejl på b-elementet. Jeg har lige
valideret den jeg har lagt op. Alle fejl skyldes at jeg har lavet
stjerne-hacket (*html .element { deklaration} ), for at få tingene til at
blive vist i IE'erne.

Jeg er nok ved at være af den overbevisning, at der skal bruges forskellige
css-filer, som du nævnte i sidste uge. det kan oven i købet gøres uden
serverscripts.