Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 19:36:16 +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> den må jeg lige prøve af, det var bare sådan jeg kunne få den til at virke i
> alle de 3 IE, jeg har installeret.
>
> Prøver dit forslag i løbet af aftenen

Der er dog den lille detalje med <a at man skal huske
at få alle subtype med så vidt jeg husker noget med:

A.greylink:link {}
A.greylink:visited {}
A.greylink:ative {}
A.greylink:hover {}

og så <a class="greylink" ...

man skal så lige have lidt styr på rækkefølgen af
hvad nedarves hvordan/hvornår...

--
mvh Frank Damgaard  |